Порядок вирішення спорів з питань газопостачання
Процедура досудового врегулювання спорів
При виникненні спірних питань, пов’язаних з постачанням природного газу, а саме:
- з’ясуванням розміру оплат;
- розрахунку пільгових норм;
- перерахунку призначених субсидій;
- нарахованої вартості газу;
- незгоди з діями працівників постачальної компанії;
- претензій до якості обслуговування та з інших питань
можна звернутися до контакт-центру ТОВ «Закарпатгаз Збут» за багатоканальним номером телефону (0312) 42-47-04 або безпосередньо до відповідних структурних підрозділів товариства.
Структурний підрозділ |
П.І.Б відповідальної особи, посада |
Телефон |
Питання в компетенції підрозділу |
Відділ продажів фізичним особам |
Сергейчук Беата Анатоліївна, провідний фахівець |
(063) 209 13 16 |
розрахунки зі споживачами |
У разі невирішення Вашого питання шляхом переговорів, незадоволення наслідками усного розгляду або Вашого небажання вести переговори усним шляхом, звертайтесь до ТОВ «ЗАКАРПАТГАЗ ЗБУТ» із заявою (претензією). В заяві слід зазначити:
- прізвище, ім’я, по батькові замовника, назву заявника - юридичної особи;
- поштова адреса;
- виклад питання, яке викликає спір;
- суть прохання, очікуваного наслідку звернення.
До уваги юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців: Вашу претензію слід оформлювати відповідно до вимог статті 6 Господарсько-процесуального кодексу України, а саме: у претензії зазначаються:
а) повне найменування і поштові реквізити заявника претензії та підприємства, організації, яким претензія пред'являється; дата пред'явлення і номер претензії;
б) обставини, на підставі яких пред'явлено претензію; докази, що підтверджують ці обставини; посилання на відповідні нормативні акти;
в) вимоги заявника;
г) сума претензії та її розрахунок, якщо претензія підлягає грошовій оцінці; платіжні реквізити заявника претензії;
д) перелік документів, що додаються до претензії, а також інших доказів.
Документи, що підтверджують вимоги заявника, додаються в оригіналах чи належним чином засвідчених копіях. Документи, які є у другої сторони, можуть не додаватись до претензії із зазначенням про це у претензії. До претензії про сплату грошових коштів може додаватися платіжна вимога-доручення на суму претензії. Претензія підписується повноважною особою підприємства, організації або їх представником та надсилається до ТОВ «ЗАКАРПАТГАЗ ЗБУТ» рекомендованим або цінним листом чи вручається під розписку.
Претензії юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців розглядаються впродовж 10 днів з дня її одержання. Про наслідки її розгляду Вам буде повідомлено на зазначені Вами у претензії реквізити.
У разі невирішення Вашого питання в претензійному порядку, Ви можете звернутись до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) (телефон (044) 204-48-27, еmail: box@nerc.gov.ua), до територіального підрозділу у Закарпатській області (телефон (044) 204-70-41, email: zakarpattia@nerc.gov.ua) або до суду.
Звернення до НКРЕКП чи його територіального підрозділу не позбавляє Вас права на вирішення спору в судовому порядку.
До уваги споживачів! Чинне процесуальне законодавство, яке врегульовує порядок судового вирішення спорів не містить прямої норми щодо відмови у прийнятті позовної заяви у разі недодержання досудового порядку вирішення спорів. Однак, в позовній заяві слід зазначати які Ваші права та законні інтереси було порушено, а за відсутності порушеного права – відсутній предмет спору і справа розгляду в судах не підлягає. Тому, для уникнення відмови у прийнятті позовної заяви з підстави, що справа не підлягає розгляду у відповідних судах, радимо Вам перед зверненням до суду обов’язково скористатись своїм правом вирішити спір безпосередньо з ТОВ «ЗАКАРПАТГАЗ ЗБУТ», в ході чого Ви зможете з’ясувати всю інформацію щодо наявності чи відсутності порушень Ваших прав та законних інтересів та забезпечити доказову базу для звернення до суду, якщо таке звернення буде визнане Вами за необхідне.
З питань, які виникають у зв’язку з розподілом природного газу: незгоди з обліковими даними щодо обсягів спожитого газу, незгоди з діями контролерів, інших працівників щодо встановлення лічильників, проведення звіряння показань лічильника, обслуговування, повірки, ремонту газового обладнання, видачі технічних умов, інших питань, пов’язаних з наданням послуг приєднання чи іншої діяльності Операторів ГРМ, звернення необхідно надсилати до: Закарпатська філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”, office.zk@grmu.com.ua, https://zk.grmu.com.ua/, 0312 65 92 62.