ТОВ «Закарпатгаз Збут»: як побутовим споживачам повернути переплату за газ (оновлено)
27.03.2023
У зв’язку із переведенням з 1 травня 2022 року побутових споживачів ТОВ «Закарпатгаз Збут» до «постачальника останньої надії», клієнти продовжують звертатися до нас з приводу повернення переплати по особовому рахунку або повернення помилково сплачених коштів.
Роз’яснюємо, якщо по вашому особовому рахунку за результатами остаточного розрахунку з ТОВ «Закарпатгаз Збут» за газ, спожитий до 1 травня 2022 р., обліковується переплата або кошти були кошти помилково сплачені на наш рахунок, вам необхідно подати до компанії заяву на повернення цих коштів.
Заяву пише власник особового рахунку!
До заяви слід додати:
- копію паспорта (1-6, 11 стор.),
- ідентифікаційного коду,
- квитанції про помилкову оплату,
- довідку з банку з реквізитами карткового рахунку (може бути автоматично згенерована у мобільному додатку банку, повинна містити IBAN карткового рахунку).
Підписану заяву та документи можна направити до компанії двома способами:
- листом на поштову адресу: 88009, м.Ужгород, вул.Богомольця,21. Зауважимо, що на копіях документів має бути зроблений посвідчувальний напис («Згідно з оригіналом»), а також підпис, ПІБ власника документа і дата.
- принести особисто до регіонального відділення компанії. З графіком прийому побутових споживачів можна ознайомитися тут.